Followers

Monday 25 March 2013

JENERAL 'JACK PALANCE'




Rujuk artikel JACK PALANCE

Sebelum ini Askar Setia ada menyiarkan artikel mengenai 'HASRAT SEBENAR' panglima EXPIRED Tan Sri Md Hashim Hussien (Jack Palance) menyertai PKR - bertanding di PRU 13 yang akan datang. Saya dihentam teruk kononnya saya sudah silap buat andaian kerana JAck palance adalah seorang ex-military professional dan tidak mungkin beliau menyertai parti politik untuk bertanding menjadi ahli Parlimen.


Jangkaan hangpa amatlah meleset kerana puak-puak jeneral EXPIRED ni selain dijanjikan habuan yang lumayan, semestinya mereka ini dijanjikan BULAN DAN BINTANG termasuk menjadi AHLI PARLIMEN!!!


Bukan Jack Palance sahaja..Tapi Jeneral Expired Datuk Ghafir turut dikatakan telah dijanjikan peluang untuk bertanding di Parlimen Pasir Gudang Selain Lim Kit Siang dijangka akan bertanding di Gelang Patah. Apabila disogokkan dengan tawaran-tawaran menjadi ahli Parlimen di kawasan-kawasan strategik, berprofil tinggi dan kawasan industri, maka menggigil lah lutut pak-pak jeneral expired kerana memikirkan KEUNTUNGAN PELBAGAI PROJEK di kawasan-kawasan tersebut.


Kepada tukang komen di FB mahupun blog yang masih percaya bahawa pak-pak jeneral expired ni masuk pembangkang atas dasar perjuangan lah.....keadilan lahh....ketelusan lahhh... Anda perlu tahu bahawasanya mereka penyertai pembangkang dan sanggup menggadaikan maruah seorang bekas pegawai kanan tentera dengan menjadi boneka pembangkang dalam isu Lahad Datu kerana satu faktor..iaitu

Sumber: Askar Setia

JADI AHLI PARLIMEN ATAU ADUN DAN KAUT SEGALA KEUNTUNGAN YANG ADA

No comments: