Followers

Wednesday 20 June 2012

NASIHAT VETERAN ATM KEPADA ALI TINJU AL-JUBURI


Baru-baru ni terbaca satu blog iaitu merapusakan.blogspot.com..merapu mendakwa salah seorang daripada 3 isteri Ali Tinju (kini telah diceraikan dengan Talak 3) pernah membuat Laporan Polis pada 20 Apr yang lalu akibat pergaduhan angkara kemungkaran Ali bersama temanita di kawasan NEWS KTV (Karaoke Lounge), Ampang Park. Dasyat jugak Ali ni..sempat kahwin 3..hehe. Rupa-rupanya walaupun sudah berkahwin 3, Ali masih lagi bergelumang dengan maksiat..Sungguh kuat nafsumu Ali!!!

Mungkin inilah KTV Ampang Park yang dikata-katakan

Beliau dikatakan mempunyai ramai temanita dan tidak terkecuali melakukan zina....termasuk Hayati, Elaine dan Yun yang telah dilapah rakus oleh Ali seperti yang didakwa oleh janda beliau. Tanpa pendapatan tetap, Ali masih berkemampuan untuk memboros di karaoke bersama temanita dan GRO.......dari mana datangnya sumber kewangan beliau.....semestinya daripada dana yang disumbangkan kepada PVTM. Adalah disarankan agar SPRM memantau dan menyiasat unsur 'pecah amanah' Ali Tinju terhadap ahli-ahli PVTM manakala ahli-ahli adalah diseru untuk membuat Laporan Polis terhadap Ali Tinju. Kemungkaran Ali Tinju kini semakin terbongkar dan menyerlah.......!!

PVTM

Berasaskan kenyataan bekas isteri Ali Tinju (Laporan Polis), Ali Tinju ada skandal (hubungan sulit) dengan Yun. Maklumat turut diperolehi daripada seorang kenalan bahawa Yun menetap di Rumah Keluarga Tentera sekitar Lembah Klang. Ternyatalah bahawa Yun adalah isteri orang.....isteri kepada warga tentera. Ali Tinju dilaporkan juga telah berulang kali mengadakan hubungan seks dengan Yun. Inilah Ali tinju.....penzina dan bergelumang dengan dosa besar. Ali amat riak dan bangga kerana telah berjaya "merebahkan" isteri orang. Tiada "dosa" dalam kamus Ali......suka bergaduh, pemabuk,temanita keliling pinggang, pecah amanah, skandal dengan wanita dan lebih teruk lagi dengan isteri orang kini. Ali tersasar jauh dari landasan agama!!  Sebagai ingatan awal kepada ahli-ahli PVTM, janganlah nanti isteri anda pula menjadi mangsa nafsu serakah Ali Tinju Al-Juburi!!


Kepada ahli PVTM.......Jauhilah Ali!!!!!!!!!

Nasib baiklah aku tidak terlibat dengan PVTM ni..dah tua-tua ni tempat terbaik hanyalah di tikar sejadah dan masjid di kampung aku ni..Aku sentiasa bersyukur sebab kerajaan masih perihatin dengan nasib bekas tentera seperti aku yang masih boleh meneruskan sisa hidupku dengan wang pencen yang aku terima. Anak-anak pun da besar panjang.Diorang boleh cari duit sendiri. So lepaslah untuk aku dengan isteri menghabiskan sisa-sisa hidup yang terakhir ni. Nasihat aku untuk Ali..Bertaubatlah!!!!Pintu taubat masih terbuka buat insan yang ingin melakukan perubahan untuk mendapat keredhaan Allah!!!!




3 comments:

Anonymous said...

Setuju dgn nasihat agar Ali Tinju kembali ke pangkal jalan. Tetapi nasihat kpd Admin Navy the Best....kamu masukkan kenyataan fitnah org berzina, hubungan sulit dan mcm mcm lagi....apakah kamu ada bukti? Kamu sebarkan fitnah....kamu adalah sehina-hina manusia. Allah akan laknat kamu kita kamu tidak dtgkan bukti!

Anonymous said...

Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata, furthermore isteri dia yang buat report polis. Tak kan lah isteri dia nak membohong kot. Aiiiii..anon 1726 macam terasa saja. Saya tak yakin penulis artikel sebenar tu kenal dengan Ali Tinju ni.

Anonymous said...

wahai anon 1726..dah sah2 penulis tulis kat atas 2 yang dia pun baca dr blog merapusakan..selalunya oang xkan buat fitnah kalau tiada bukti.lainlah kalau Fuckatan rakyat yang selalu buat fitnah,jaja cerita sana sini tapi buktinya tarak..Lagipun benda ni adalah pengakuan dari isteri dia sendiri.kalo lu berani boleh tanya isteri dia la..nak sgt tau betul ke salah kan!!!!