Followers

Friday, 22 June 2012

PERJUANGAN ALI TINJU PERLU DITERUSKAN!!!

Prebet Ali Tinju dikatakan hendak membuat Press Conference hari ini di Bandar Tasik Selatan..Dengar kata tak jadi pulak..Ader orang nak pukul dia katanya..Ramai sangat ker musuh si Ali ni..Mungkin beliau sememangnya manusia yang memang ramai musuh..Lebih-lebih lagi setelah beliau dikatakan kantoi keluar dan melakukan maksiat dengan bini orang. Memang sah la orang mengamuk pada kau Ali!!!!

Ali dan Isteri semasa zaman kegemilangan beliau!!!

Anehnya mengapa Ali Tinju belum benar-benar insaf dengan segala dosa dan perlakuan maksiat yang Ali lakukan sebelum ini??...Adakah Ali tinju sekadar mahu menghabiskan wang PVTM yang disumbangkan oleh ahlinya dengan pergi berjoli sakan di karaoke dengan  awek-awek yang bukan muhrimnya..ye lah..da dapat yang halal tetapi diceraikan pulak...Jadi Ali terpaksalah mencari peneman untuk melibur di pusat-pusat karaoke.

Benarkah ini gambar Ali bersama Amoi bernama Elaine??........Jawab Ali!!!
Ali....inikah Hayati Ali yang telah kau nodai???????

Comei jugak awek askar bernama YUN ni kan Ali!!!!!!!


Apakah perjuangan Prebet Ali Tinju yang sebenarnya???Disarankan pada Prebet Ali untuk memperjuangkan pembelaan kepada wanita-wanita yang Ali telah nodai serta bekas-bekas isteri beliau...Mungkin Amoi yang bernama Elaine yang Ali selalu bawak di KTV Karaoke Ampang Park??Mungkin Awek Askar bernama YUN yang telah mengaku membuat hubungan seks dengan Ali di Rumah???Perempuan yang Ali telah nodai bernama Hayati Ati????

Ali dah dapat isteri cantik pun nak cari wanita pemuas nafsu di luar lagi!!!

Tetapi tidak lupa ingatan untuk Ali...Pembelaan keatas bekas isterimu Rosminawati Sulaiman dan dua lagi bekas isterimu..Kesian mereka terpaksa bekerja untuk menyara anak-anak...Ali pulak sibuk menjaja berita palsu dan fitnah bagi menjatuhkan kredibiliti MENHAN..Cukuplah Ali..Perjuangan mu belum selesai...Kembalilah ke pangkal jalan....



5 comments:

Anonymous said...

Jahanam...lingkop abis....Tu lah aku dah cakap, jangan carik pasal ko carik pasal...tulah masalahnya bilo ko seret benda tak betok ke dalam arus perjuangan ko yang entah hapa-hapa...habis kena londeh kau...sampai spenda pon tak tinggal.

Anonymous said...

Sedap main burit jer ali tinju nie tahu takde aku nak bayar yuran pvtm ko tue

Anonymous said...

ali ni kata dia tu ketua/presiden... betul ke????? dia ni tau tak prosedur dlm persatuan.... atau dia main redah aje.....tak malu ke???? atau sememangnya mmg tak ada harga dah...

Anonymous said...

Tulah masalahnya bila buat pertubuhan lepas tu lantik diri sendiri sebagai presiden. Tapi ramai yang cakap si Ali ni sebenarnya belaan Presiden PBTM, Dato Md Ghani. Elok sangatlah yang sekor prebet menyamar Dato yang sekor lagi Koperal jadi Dato. Bila orang suroh urus persatuan menggelabah. Dia klaim dia dah tadbir PBTM dah lebih 10 tahun. Tapi apa yang dia buat. Haram tak ada apa pon, tapi cakap berdekah-dekah. Depan menteri pijak semut pun tak mati tapi yang sebenar dia tikam menteri dari belakang. Kalau ikutkan hati nak saja aku jumpa si Zahid supaya hati-hati dengan orang macam ni. Sial punya Mat Ghani.

sengal ubi said...

apalah masalah korg nie.. yg korg bukak aib semua wanita2 yg berkenaan.. buta2 je dosa besar yg korg dpt.. nauzubillah.. mana akal fikiran org melayu sekarang nie wahai penulis blog?? mana juga akal fikiran para pengkomen yg laen.. dosa anak bini lg korg kena tanggung.. inikan pula dosa sendiri.. biarlah dia nak buat apa.. ALLAH kan ada.. hurmmmn