Followers

Friday 29 June 2012

ALI TINJU BERJAYA BUAT DEMONSTRASI


Ali Tinju desperate nakkan projek tender dari Mindef
Walaupun telah dikecam oleh pelbagai pihak, Ali Tinju memang tidak reti bahasa terus mengadakan demonstrasi di hadapan Kompleks Pejabat Perdana Menteri, Putrajaya semalam, 28 Jun 12. Habis Ali mencanang ke sana ke mari untuk menarik bekas tentera untuk membuat demonstrasi. Rupenyer hanya 20 orang sahaja yang hadir. Itu pun naik kereta sendiri. Ali kata nak sediakan bas tetapi HARAM TAK NAMPAK!!!!Nampak sangat la kamu pembohong besar Ali.

Jemputan Demonstrasi Ali..
 
Tidak cukup dengan pembohongan pertama..Ali BOHONG LAGI..Ali mengatakan akan sediakan 10 buah bas..tetapi 9 buah terpaksa dibatalkan.Sebab Presiden PVTM memang kaki penipu......Bayang bas pon tiada!!

Tak tahan aku dengan ayat Ali ni..........
Ali Tinju yang memilih landasan "demonstrasi" untuk menyampaikan Memorandum kepada PM.Jelas dan nyata kini bahawa segala pengakuan Ali Tinju yang menyatakan sokongannya terhadap PM....hanya omongan kosong! Apa tidaknya! PVTM sanggup bersekongkol dengan KOBAT-PR dan KERABAT yang jelas pro-pembangkang dalam meneruskan usaha mereka untuk berdemonstrasi. Kenyataan sokongan PVTM kepada BN dan PM amat diragui kebenaran dan keikhlasannya.....

Nasib baik Ali tidak buat Senaman Pungkoq lagi semalam!!!!
Sokongan yang dilaungkan hanya bermotifkan kepentingan untuk mengumpul dana.....kemungkinan besar dana PVTM telah banyak dijoli oleh Presidennya- karaoke dan GRO!!! Memberi peruntukan kewangan untuk 'mistress'nya - ramai perempuan simpanan beliau. Nampaknya Ali Tinju kekal dengan sikap dan tabiat lamanya....melakukan kemungkaran. Ali Tinju semakin terdesak dan desperate.....maklum sajalah dana PVTM makin surut dan meruncing.  Ali Tinju ini "bijak tak bertempat" memperalatkan ahli PVTM untuk kepentingan peribadi.

I warn u PM........Ali Tinju!
PVTM mendesak PM untuk membuat keputusan dalam tempoh 14 hari dengan ugutan untuk berdemonstrasi lagi jika tiada sebarang keputusan terhadap Memorandum PVTM. Ali oh Ali.....Raja Demonstrasi..Selepas ini Ali boleh ganti tempat Ambiga pulak untuk jadi hero demonstrasi!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Yeop...masalahnya si Zahid ni ke mana dia berjalan dia mesti keluarkan janji taik Kuching dia...bila orang tuntut dia mula menggelabah bewak. Kaborkan dengan Zahid tu lain Kali jangan dok berjanji.

Anonymous said...

Kekadang tu aku rasa nak sokong juga dengan si Ali Gila ni. Walaupun apa yang dia lakukan tu nampak mengarut tapi kalau dia tak buat aktiviti merapu macam ni orang tak akan tahu sapa Zahid Hamidi terutama PM yang dah banyak kena chaiii dengan Zahid Hamidi ni...Tutuh je Ali..peduli hapa..ramai yang sokong kau kat luar ni..paling tidak kau ada telor