Followers

Thursday 21 June 2012

NIAT SUARAM DENGAN FITNAH SKANDAL SCORPENE


Isu Scorpene sengaja ditimbulkan kembali oleh puak fuckatan sebagai senjata melemahkan kerajaan dan memalitkan najis ke muka PM. Isu ini ditimbulkan kembali dengan Suara Anak Haram (SUARAM) diketuai oleh si betina lesbian Cynthia Gabriel bertindak sebagai pencacai utama telah menfailkan aduan terhadap DCNS, syarikat yang bukan sahaja terlibat membina dan menjual kapal selam kepada Malaysia tetapi syarikat yang turut mendapat kontrak dari kerajaan India, Brazil, Chile dan Poland membina angkatan selam moden negara-negara tersebut. 


Kos pertahanan negara merupakan sesuatu yang rahsia dan sulit di mana semua butirannya tidak boleh didedahkan kerana bakal mengundang padah pada keselamatan Negara. Amalan ini dipraktikkan oleh semua negara di dunia termasuklah Singapura yang sememangnya beria-ia mahu mengorek segala rahsia kekuatan tentera negara-negara jirannya. Al maklumlah negara ultra kiasu sememangnya dilatih oleh Zionis Yahudi Israel untuk menjalankan kegiatan subversif di Malaysia, Indonesia, selatan Thailand dan selatan Filipina di mana terdapat ramai umat Islam dan Melayu. 

Perbezaan Harga Scorpene

Terperangkap dengan fakta, SUARAM mendakwa pula bahawa pemberian komisyen EURO 114.96 tersebut meragukan dan Perimekar telah memberikan perkhidmatan koordinasi dan sokongan yang percuma!. Perimekar sebagai syarikat yang dilantik kerajaan dibayar secara telus oleh kerajaan atas perkhidmatan yang disediakan. Tuduhan yang sengaja direka oleh  SUARAM sebenarnya mempunyai niat untuk mendedahkan segala kekuatan persenjataan kepada pihak Singapura kerana Negara kafir harbi ultra kiasu tersebut amat bimbang dengan kekuatan negara-negara Islam sekitarnya.





No comments: