Followers

Wednesday 8 August 2012

1M PRIVILEGE CARD UNTUK TENTERA, POLIS, PESARA DAN PERKHIDMATAN LAIN



1Malaysia Privilege Card
1M Privilege Card adalah satu inisiatif oleh kerajaan Malaysia akan mendapat manfaat dan mengurangkan beban kewangan anggota polis dan anggota tentera dengan menyediakan diskaun apabila mereka membeli-belah di kedai-kedai runcit yang mengambil bahagian. Benefisiari Privilege Card 1M akan menerima kad diskaun untuk menikmati diskaun membeli-belah dan pada masa yang sama boleh mendaftarkan diri dengan sistem itu melalui web dan perkhidmatan mudah alih yang ditawarkan.

Senarai Rakan Niaga
Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) adalah dua entiti kerajaan yang mendedikasi dan mengorbankan nyawa mereka kepada negara walaupun daripada bahaya dan ancaman yang mereka perlu menghadapi. Angkatan ATM membahayakan nyawa mereka terhadap ancaman luaran yang sentiasa dihadapi oleh negara kita manakala risiko PDRM adalah menghadapi semua isu-isu sosial dan keselamatan dalam negara. Ahli kedua-dua agensi meletakkan hati dan jiwa mereka untuk berkhidmat kepada rakyat Malaysia, memastikan keamanan dan keselamatan negara kita.

Facebook 1Malaysia Privilege Card
Inisiatif 1Malaysia Privilege Card dilaksanakan dalam tiga fasa dengan permulaan untuk warga ATM dan PDRM, diikuti fasa kedua membabitkan pesara kedua-dua pasukan itu manakala fasa ketiga melibatkan perkhidmatan lain yang akan dikenal pasti. Terima kasih kepada pihak kerajaan kerana prihatin kepada anggota dan pesara pasukan keselamatan...TQ Malaysia.



9 comments:

Unknown said...

tq kerajaan malysia

Aree Tone WoW said...

Pesara Tentera tak dapat kot??

Anonymous said...

regular je ke?,,pss bley ke?..

>will of D<

Abdul Razak said...
This comment has been removed by the author.
Abdul Razak said...

bagaimana hendak mendapatkan kad ini

Abdul Razak said...

sila bagi dimana nak dapatkan kad tersebut

Asyraf said...

Adakah kad ini masih boleh digunakan ke semua tempat yang dinyatakan?

Asyraf said...

Adakah kad ini masih boleh digunakan ke semua tempat yang dinyatakan?

Zaimir said...

Masalah kad ini di kfc tidak boleh digunakan..tp tersenarai, jelaskan